czwartek, 6 lutego 2014

Dwa Latka !!!




   Tak moi Drodzy, to już dwa lata minęły odkąd rozpoczęliśmy podróż w czasie do miasta Marienwerder i jego okolic. Rok temu obiecywałem, że będę publikował więcej postów oraz, że pokażę więcej swoich zbiorów. Według mnie nie do końca się z tej obietnicy  wywiązałem, ale nic straconego. Jak czas pozwoli to odbijemy sobie w tym roku :).

Na uwagę zasługuje fakt, że jest coraz więcej odwiedzin mojej strony - na dzień dzisiejszy około 40 tyś. wyświetleń. Czy to dużo, czy mało? Biorąc pod uwagę tematykę, okres istnienia oraz ilość wpisów jest to chyba nie najgorszy rezultat. Natomiast ilość krajów, z których pochodzą czytelnicy przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Bloga przeglądają ludzie z całego świata. Jest to również w jakimś nie wielkim stopniu promocja Naszego miasta. Muszę Wam się przyznać, że nazwa mojej strony nie jest może powalająca czy oryginalna, ale nie jest też przypadkowa. Każde słowo ma duże znaczenie, które jak na razie doskonale spełnia swoją rolę.

Poniżej pozwoliłem sobie zaprezentować statystyki odbiorców z niektórych krajów. 






Przy okazji chciałbym podziękować za wszystkie listy, które otrzymałem od czytelników. Dziękuję też za komentarze: pozytywne, negatywne oraz te złośliwe (wszystkich niestety nie mogę zadowolić). Podziękowania dla tych, którzy podkładają mi kłody pod nogi (motywuje i dopinguje mnie to do dalszej mozolnej pracy).

Ponadto jestem niezmiernie wdzięczny osobom i instytucjom, które pomagają mi pod każdym względem, oraz tym, którzy przekazali nieodpłatnie i odpłatnie eksponaty w celu powiększenia mojej kolekcji. Prędzej czy później większość moich "skarbów" będzie można oglądać w realu. Bardzo tego życzę Wam oraz sobie.


Drugie urodziny uczcimy wyśmienitym trunkiem z dawnego browaru elbląskiego, który między innymi gościł w "Marienwerderowskich" karczmach i domach.  


Brauerei Englisch Brunnen  - Elbing

  źródło: zbiory własne


Pozdrawiam
Łukasz Rzepczyński





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz