środa, 31 grudnia 2014

Życzenia Noworoczne - 2015





   Zbliża się koniec 2014 roku, czas na krótkie podsumowanie mojego życia zawodowego.

Miniony rok był dla mnie nie zwykle wyjątkowy i pracowity. Systematycznie powiększałem swoje zbiory, zakończyłem i jednocześnie rozpocząłem studia podyplomowe z zakresu Zabytkoznawstwa i Konserwatorstwa Dziedzictwa Architektonicznego oraz Ochrony i Zarządzania Kolekcją Muzealną w Instytucie Zabytkoznawstwa i Konserwatorstwa na UMK w Toruniu. Poznałem szereg wspaniałych i życzliwych mi ludzi. Jednak najważniejszym wydarzeniem w mijającym roku było podjęcie pracy w Muzeum Zamkowym w Malborku oddział w Kwidzynie

Zaplanowane cele, które sobie założyłem pomału się realizują.


Korzystając z okazji chciałbym Wszystkim moim czytelnikom życzyć w nadchodzącym Nowym Roku przede wszystkim spełnienia najskrytszych marzeń, realizacji celów, przyjaźni oraz radości.



P.S. 
     W obecnych czasach pocztówki z życzeniami świątecznymi czy noworocznymi wyparły sms-y, e-maile itp. Taka forma wysyłania życzeń jest niestety nietrwała z różnych czasem niezależnych od Nas przyczyn. W swoich zbiorach posiadam nietuzinkową pocztówkę sprzed 115 lat, na której zostały m.in. utrwalone życzenia noworoczne.



Tzw. Grussówka (litografia)  wysłana przez rodzinę Wagnerów na przełomie 1899 i 1900 roku z życzeniami noworocznymi!




Jak widać wysyłane życzenia tradycyjną formą mogą przetrwać wieki :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz